هاشور ابرو چیست؟


هاشور ابرو چیست؟


هاشور ابرو :هاشور ابرو ، طراحی خطوط بسیار ظریف و کوتاه ، به صورت کاملاً طبیعی مطابق با رویش مو های ابرو می باشد. هاشورابرو به دلیل طبیعی بودن روش مناسبی جهت ازبین بردن عیوب ابرو،قرینه سازی ابرو،ایجاد موهای پراکنده میباشد. هاشور ابرو یک تکنیک است که توسط دستگاههای تاتو قدیمی نیز قابل اجرا است ولی با دستگاههای جدید میکروپیگمنتیش به صورت زیباتر و طبیعی تر انجام می شود و در اکثر موارد زمانی که میکروپیگمنتیش به اصطلاح جا می افتد تشخیص مرز بین تاتو و ابروی خود شخص به .سختی صورت می گیرد


انواع مدل هاشور ابرو

هاشور خطی
در این روش بین خطوطی که هاشور انجام شده است مجددا خطوط دیگری را ایجاد میکنند و به آن در اصلاح هاشور خطی گفته میشود. 

هاشور هایلایت
در این روش از دو رنگ روشن و تیره استفاده می شود ، و ایجاد سایه را در ابرو به وجود می آوردن.(این نوع هاشور برای کسانی که قبلا تاتو ابرو انجام داده اند و الان می خواهند روی تاتو قدیمی ،هاشور ابرو بزنند بسیار مناسب است)
هاشور سه بعدی


در این روش خطای دید را در ابروی فرد ایجاد میکنن که در اصطلاح به آن هاشور سه بعدی ابرو میگویند و ابرو را برجسته نشان میدهند در این روش هاشورها در جهت ابرو ها زده می شود بطوریکه هاشورها دقیقا شبیه به ابروهای طبیعی فرد دیده شوند . این نوع هاشور ابروها کاملا حالت طبیعی خود را حفظ می کنند .

تاتو سایه ابرو
در این روش تمام سطح ابرو تاتو می شود ولی تاتو انجام شده از تاتو های معمولی کمرنگ تر است و باعث می شود ابرو ها پرتر نشان داده شوند. سایه ابرو حالت بسیار طبیعی به ابرو می دهد ولی دوام و ماندگاری آن از تاتو معمولی و هاشور ابرو کمتر است.

تفاوت سایه ابرو با تاتو ساده ابرو
سایه ابرو دارای قاب ابرو نیست و کمرنگ تر از تاتو ساده می باشد در حالیکه تاتو ساده ابرو دارای قاب است و از رنگ های تیره و پر رنگ استفاده می شود.سایه ابرو بیشتر برای پر کردن ابروهای کم پشت استفاده میشه
تفاوت سایه ابرو و تاتو ابرو چیست؟
سایه ابرو با دستگاه میکروپیگمنتیشن انجام می شود که در این حالت رنگ به لایه دوم پوست نفوذ میکند و ماندگاری یک ساله دارد ولی تاتو با دستگاه تاتو انجام می شود که به لایه های سوم به بعد نفوذ می کند و ماندگاری چند ساله دارد(استفاده از روش میکروپیگمنتیشن بسیار ایمن تر از تاتو معمولی است)
تفاوت میکروپیگمنتیشن با تاتو چیست؟

تاتو گریم ابرو
گریم ابرو یعنی ایجاد هاله سفید دور ابرو برای تمیز دیده شدن ابرو .تاتو گریم ابرو نیاز به دو جلسه ترمیم دارد.
تاتو ابرو به روش میکروبلدینگ:



میکرو بلدینگ ابرو روشی است که با استفاده از قلمی که بلید به ون متصل میشود انجام میگیرد. بلید یک ردیف از سوزنهای چیده شده در کنار هم که ظاهری تیغ مانند دارد وبه وسیله آن رنگ به داخل پوست به صورت خط های هاشور وارد میشود. مزیت این روش به دیگر روش ها ابجاد خط ها و هاشور بسیار طبیعی و ظریف است.


میکروبلدینگ ماندگاری کمتری نسبت به میکروپیگمنتیشن دارد زیرا کمی سطحی تر از میکروپیگمنتیشن کار میشود و البته همین امر باعث ظرافت بیشتر آن است و کاملا بدون درد میباشد . افرادی ک به دنبال ظاهری آراسته و در عین حال طبیعی هستند این روش را می پسندند و انتخاب میکنند.(تاتو به روش میکروبیلدینگ را می شود به عنوان تاتو موقت هم در نظر گرفت) 

اقدامات قبل از تاتو ابرو
1- چند ساعت قبل از تاتو سعی کنید از مشتقات کافئینی مانند چای یا قهوه استفاده نکنید.


2- قبل از تاتو سعی کنید در معرض تابش اشعه uv (اشعه ماورا بنفش)قرار نگیرید.(اشعه uv برای برنزه کردن پوست استفاده می شود)


3- قبل از تاتو، لایه برداری و میکرودرم پوست را انجام ندهید.


4- پرهیز از داروهای تحریکی پوست


5-در صورت بروز تبخال به مدت 5 روز قبل از تاتوی لب قرص ضد تبخال آسیکلوویر(هر 8 ساعت یه عدد ) استفاده نمایید.


6- در صورتیکه سابقه حساسیت دارید قبل از جلسه تاتو از قرص ستیریزین (Cetirizine) استفاده نمایید (این قرص ضد حساسیت می باشد)


Comments

Popular posts from this blog

میکروپیگمنتیشن سر چیست

میکروپیگمنتیشن